Monday, February 21, 2011

I'm talking about K U A T :)

hee weh aku KUAT lahh :)
Siapa cakap aku lembik ? kaki nak ? -,-
Aku kuat menangis ? HEEHH sukahati lahh kan.
Bitch, i'm crying for something and totally not for nothing. clear ?

Mulut org sekarang niy mmg susah betul nak tutup kan ?
Senang jage haiwan dari manusia :) aiyoo -,-"
Manusia mmg banyak buat silap, termasuk diri aku sendiri.
Bak kate Yann, mereka inginkan kesempurnaan dari kite sendiri
Padahal diri mereka sendiri tak sempurna :)
Yeahh that's true.

Everyday aku kena kuat dgn cabaran and dugaan hidup yg dtg :)
Yeahh aku kuat bukan kerana sesiapa, 
Tapi kerana diri aku sendiri :)
Kerana mama dan kerana Kenny :)
Aku hidup sekarang dgn semangat dorang :)
Dorang yg byk ajar aku tentang kehidupan, tentang manusia yang berbagai ragam :)
Okay dorang juga lahh yang telah mematangkan aku :)

So Ema , kau tak perlu risau dgn bitch2 kat luar sane yang selalu
bagi kau down dgn kate kate yang bole menjatuhkan kau tu.
Okay ?
Kau tak perlu risau dgn dorang sebab, hell Dorang bukan penting mane 
pon dlm life kau :)
Ape yang penting skrg is diri kau sendiri :)
Kau kena jage diri kau kalau tak siapa lagi kan?
Ema kau niy bodoh lahh klu kau lembik bagai nak mati -,-
Sumpah aku ckp kau niy bodoh nak mampos kalau kau lembik mcm niy.

Okay aku taknak jadi bodoh, so ak KUAT :)
Korang nak cakap ak ape pon, go on :)
Akhirnya benda tu dpt kat korang jugak. So tak yah nak cite lebih :)
GO TO HELL sayong.
Ema percaye diri sendiri dan yakin.
So aku bole hidup seorang tanpe kawan kawan yang mcm tu :)
Tak hadap pon kay.
Dah lahh malas ckp pnjg2 karang ade lahh yg salah tafsir -,-
Aku nak tidur :) krohh krohh.
Sleep well Ema :)
Kbyee <3

No comments:

Post a Comment